tuesday

Idag var min första skoldag denna vecka, igår gick jag inte för att jag inte hittade min hemnycklar. Idag fann mamma dom på vardagsrumsbordet.. woops letade väl inte supernoggrant kanske. Iaf! Hade historia och affärsjuridik idag, fick reda på att jag fick mvg i slutbetyg i mental träning (weei) och sedan åkte jag hemåt, plockade även upp vovvisen från dagis på vägen hem. Har bara tagit det lugnt hemma resten av dagen förutom att jag träffade Jenny och Mickis ett tag ute. Blev ingen kickboxning idag för hade ingen att gå med, forever alone/folkskygg - nä men ville inte gå själv andra gången redan så får vänta tills nästa tis då jenny är frisk igen!

Lagade köttbullar och makaroner till middag, mumma.



Imorgon är det heldag.. Ska vara på plats i brommahallarna kl 08.30 - och det ska jag klara! Ska även upp och duscha och tvätta håret innan så ställer klockan på 06.00. Good luck to me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0