tog ett bad

Har varit lite frusen idag så efter middagen bestämde jag mig för att ta ett efterlängtat avkopplande bad. Har tänkt göra det flera dagar men har haft annat för mig, idag blev det av och hade musik i bakgrunden. Huvva vad skönt det var och vart helt seg och trött efteråt haha. Men det ska jag göra oftare, badar aldrig i vårt bubbel badkar här inne, speciellt skönt är det ju nu på vintern att ta ett varmt bad.



Nu tänkte jag strax krypa till sängs är trött och ska upp tidigt imorn. Förhoppningsvis blir det en mysig lunch på Vapiano imorn och sedan är jag själv hemma tills rätt sent på kvällen och är då hundvakt åt min bebis så då kommer Jenny och kanske Mickis över på middag och maybe lite vindrickande och bad i utespat. Lyxig mysdag mitt i veckan, lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0