the weekend

Hejhej! Snabb resumé av helgen då, innan jobbet i fredags följde jag med Mickis till nagelsalongen ett tag sedan var det dags att gå till jobbet och jag jobbade mellan 17-22, trodde att det skulle vara till 23 men fick sluta tidigare. Var ett helt okej event, älskar att jobba med mina arbetskamrater där så det gjorde det hela roligare. Vi serverade välkomstdrycker, fick varsitt buffébord som vi skulle ha ansvar över, fylla på och hålla snyggt. Sedan blev det lite olika uppgifter under kvällens gång och efter fick vi som jobbade norpa åt oss det som fanns kvar av buffén hihi. Efter eventet åkte jag till mickis pappas lägenhet där vi var några stycken och drack lite men var så trött så åkte hem vid ett.

Var bara hemma hela lördagen och chillade sen kom Mickis över på kvällen och så hade vi en trevlig myskväll med snacks och film. Erik och Simon kom också över ett tag för att diskutera en skidresa vi kanske ska göra på sportlovet ett gäng till Eriks stuga, vore såå skoj! Hoppas att det blir av.



Jag och Nick på Nype förra fredagen



Jag och Jenny på Pure förra lördagen
(konstigt ljus inne på toan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0