Mysdag

Hello! Idag stannade jag som sagt hemma och det var väldigt skönt att få sova ut. Känner mig inte så taggad på att gå upp tidigt imorn.. Men i alla fall, kickboxningen var grymt kul! Jag gillade det jättemycket och jag och Jenny kommer från och med nu alltså köra varje tisdag. Det var en väldigt stor grupp och det var blandade åldrar från 18 och uppåt, vi nybörjade var i en grupp medan de andra fick vara i en annan. Sjukt jobbigt pass men riktigt givande! Och faktiskt roligt, brukar kunna bli uttråkad lätt när jag tränar på gym så detta var en rolig omväxling. Känner att jag kommer ha en riktigt grov träningsvärk i hela kroppen imorn, tror jag sträckte rumpan och baksidan av låren på uppvärmningen hahah..

Ravioli middag innan träningen



Efter träningen kom Mickis över och vi tittade lite på tv, sedan hoppade vi i utespat och satt där och chillade ett tag. Det var riktigt skönt och hoppas att det funkade för min träningsvärk. Sedan blev det mer tv tittande med chips och dipp hihi. Riktigt mysdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0