Morgonbeställning

Morsning! Gick upp runt halv 10 och hoppade in i duschen, sedan har jag bara tagit det lugnt vid datorn men måste börja fixa mig strax för bussen mot skolan går 11.26. Passade på att göra en liten beställning på nelly.com nu på morgonen! Skojskoj, dock tror jag inte att det kommer hinna komma till helgen men men. Skulle ha jobbat hela helgen men fick ett sms av chefen som sa att jag får ledigt då det inte var alls mycket gäster, synd för att jag verkligen behöver pengarna och jobbar ju så sällan men awesome då Tove kommer och hälsar på i helgen! Då kan jag umgås med henne utan att behöva gå upp omänskligt tidigt på lör och sön. Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0