mitt lass - dipp

Lite kvällsmys med grönsaker och dipp, jajamän.
Blev att jag stannade hemma idag också.. Jag är såå dååålig. Men jag kom verkligen inte upp! Ville ligga kvar i sängen.. Försov mig först och så ringer mamma en kvart innan jag skulle gå och påminner mig om att jag måste gå upp. Redan då kände jag bara blä vill inte stressa till skolan, sedan såg jag att Jenny smsat och säger att hon skulle stanna hemma idag och utöver det hade jag en extrem träningsvärk så hade inte kunnat springa till bussen. Dääääärför sjukanmälde jag mig och stannade hemma he he. Alla dessa bortförklaringar. Imorgon SKA jag till skolan, får fan tvinga upp mig själv. No more skolkning.. Denna vecka iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0