long time ago we talked

Tjenixen! Det var ett tag sedan jag bloggade känner jag, 27 december. Vet inte varför men det har bara inte blivit av har haft så mycket som har hänt. Julfirande flera dagar i sträck med släkten, nyårsfirande, jobb, festat, björnrike och nu skola. Kan sammanfatta allt i bilder!

Julen var otroligt mysig som vanligt, även fast det är rätt påfrestande så älskar jag att fira med min underbara släkt flera dagar i rad. Sammanhållningen är guld värd och jag älskar min släkt väldigt mycket.

Bilder från julafton, juldagen och annandagen.



Är supernöjd med mina julklappar också, den allra bästa var systemkameran yeye!
Gick ut på juldagen - håller på att fixa mig här. Har redan tagit huur många kort med kameran som helst hihi.



Lite bilder från mitt julfirande. Bilder från nyår och björnrike kommer upp i två andra inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0