Jobb ikväll!

Jag är hemma idag. Inga kommentarer. Det är som att jag är två personer - vill gå upp för jag vet att jag måste till skolan men ändå ligger jag kvar i sängen och sover för att jag är så trött. Hade bara en lektion idag som var två timmar så kunde lika gärna lyft på arslet och släpat mig till skolan men icke. Jaja, nästa veckan ska jag inte skolka nååågot alls.

Ikväll ska jag jobba! Elite har ett event tror att det var Indiska ambassaden som skulle dit (?) så chefen kommer vara där eftersom att det är han som bjudit dit dom, han är från Indien själv. Det kommer nog bli väldigt trevligt, jag kommer servera där tror jag är inte 100 på vad vi tjejer får för uppgifter men det får vi veta när vi kommer dit. Blir nog mellan 17-23 sen får jag se vad som händer efter åker nog hem bara för kommer nog vara trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0