Björnrike!

Den 2a januari tog jag och Jenny bussen upp till Björnrike för några dagars skidåkning! Vi var där mellan 2a-7e. Vi bodde i en stuga där med hennes familj och det var en riktigt trevlig resa! Vi hann med mycket åkning i backarna, flera trevliga afterski och goda måltider. Mycket kortspel och mys framför tvn. På vägen dit fastnade våran buss i en hal backe och medan vi stod där började bussen efter ett tag åka bakom mot ett djupt dike så paniiiiiiiken kom och fick en liten nära-döden-upplevelse haha. Det läskiga var att busschauffören inte satt på sin plats vid den här tiden utan han stod typ halvt utanför haha men till sist drog han i handbromsen så bussen hann inte glida längre neråt.



Läskigt!

Sedan kom vi iaf till stugan och hade några härliga dagar. En dag bytte jag och Jenny utrustning ett tag så jag provade hennes skidor och hon min snowboard. Haha det gick sådär.. Båda plogade som galningar - jag har inte stått på skidor på flera år men jag håller mig till min snowboard känner jag haha.



Fin utsikt från stugan



Våran sovplats



Blev en riktigt mysig och god fredagsmiddag på restaurangen nära stugan, sedan åkte jag och Jenny hem till sthlm kl 12.00 på lördagen. Crazy som vi är så drog vi ut sedan på kvällen haha! Ingen vila här inte. Dock drog vi bara till Soft med våra grabbvänner och drack där hela kvällen. Väldigt trevligt var det! Sedan hade jag och Jenny en smågalen hemgång som vanligt haha.



Hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0