skidresa

Hej! Idag hade jag bara en lektion i skolan vilket var väldigt skönt, sedan hämtade jag Chilli från dagis på vägen hem. Sen blev det sushimiddag med mami och sen runt 20.00 kom några vänner förbi här för att diskutera skidresan vi ska göra på Sportlovet! Vi är sju st som ska iväg i början av lovet tors-sön, jag, Jenny, Mickis, Nick, Pelle, Erik och Simon. Skoj! Vi ska till Bjursås och bo i Eriks stuga han har där. Kommer bli skitmysigt. Sedan hann vi även köra lite spel nu när de var här och även titta på Arsenal-Milan matchen.



Nu ska jag strax sova så att jag orkar upp imorbitti, ställer kl på 08.00.. Börjar egentligen 12.30 men jag och Jenny ska på ett "läkarbesök" på morgonen och sedan åker vi in tidigare till skolan för att plugga på vårt projektarbete. Natti!

Dagens bekväma klädval;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0