#kladdarnerminakänslor

Känner att jag vill förändra min vardag lite och göra den bättre. Ta vara på de saker jag blir glad av och bli mer positiv. Fokuserar alldeles för mycket på saker som bara drar ner mig nu och på saker som inte är värda att lägga mig tid på. Jag vill vara glad! Jag vill känna att jag är sprudlandes lycklig varje dag och inte gå runt och vilja att dagarna bara ska vara över. Då flyter tiden bara förbi snabbt som attan. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men på senare dagar jag har varit så sjukt jävla lycklig, och glad. Det nästan pirrar i kroppen och jag vill hitta på saker hela tiden, vara så mycket jag kan med människorna runt omkring mig och för första gången på länge vill jag ta vara på varje dag och inte bara låta den passera och vänta på bättre tider.

Jag har lärt mig att skita i onödigt drama, lägga tid på ointressanta människor och framför allt att jag nu lägger mitt fokus och min energi på saker som gör mig lycklig och som jag känner att jag får ut något bra från.

Har träffat intressanta och fina personer på sista tiden, gjort mycket roligt, inte haft så mycket i skolan och sedan kanske det är för att jag har mycket att se fram emot som gör att jag känner mig så glad, både saker som är nu inom den närmsta framtiden och även saker som kommer ske längre fram. Bland annat blir det snart Umeå och jag får äntligen hälsa på min fina vän Tovis i hennes nya lägenhet, jag tar studenten snaaaaaart och sedan efter det väntar en massa spännande saker. Jag spricker av lycka, precis som det ska vara. Puss!



Haha! xoxo / glad tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0