inspiration till min studentskiva 18e mars

Sitter och funderar lite på vad jag ska vara på min klass studentskiva den 18e mars, jättesvårt att komma på något bra. Men eftersom att jag kommer vara rödhårig då skulle jag vilja vara något/någon där det funkar bra med rött hår. Temat: Så här kommer du aldrig se mig igen. Rätt tråkigt och vanligt! Menmen.



Funderar på att vara Rihanna med håruppsättningen och utstyrseln hon har på första bilden. Och sen återskapa alla hennes små fina tatueringar med en svart penna hehe. Får se! Kanske blir detta.

Egentligen är det roligare om man är något som man faktiskt aldrig kommer visa sig som igen, dock tror jag väl inte att jag kommer komma klädd som Rihanna igen, men att man är något som typ ett barn, som hur man såg ut under sin fjortis/emo period eller något. Men whatever bara man klär ut sig så är det kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0