Lill-lördag

Tjenixen! Tänkte skriva snabbt om gårkvällen. Var lill-lördag ju! Jag och Jenny bestämde oss för att dra ut, vi började kvällen på Soft kök&bar, där satt vi och förade ett tag och det var väldigt trevligt. Trevliga människor och bra stämning. Efter det gick vi vidare till Collage där vi var resten av kvällen. Även där träffade vi gamla bekanta och trevliga människor, vi dansade loss och sjöng tills vi blev hesa. Bra kväll! Blev nattbuss hem som vi båda somnade på och sedan en taxi från Vällingby. Var supertrött imorse så skippade första lektionen hehe, och har inte mått superbra idag men det gick! Nu ska jag möta upp Jenny för byte av cyklar (hennes är hos mig och min är hos henne, hehe) och sedan ska jag fortsätta packa resväskan och duscha. Umeå imornbitti, YEEY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0