Längtan

Tankarna fylls av en längtan av att resa och få slappna av. Om mindre en vecka blir det London och jag vet att det kommer bli en förjävla grym resa. Vi kommer shoppa, uppleva saker och ha kul.

Längtar dock väldigt mycket efter att få åka till ett varmt land också och få njuta av värmen, sola och bada. När jag är ute och reser tycker jag väldigt mycket om att få uppleva saker också utöver att sola och bada. T ex gå och se sevärdigheter, åka ut på en dagsutflykt eller liknande. Har gjort något sådant på alla mina resor jag har varit på. Sightseeing, museéum, båtutflykter, sett sevärdigheter, gått på matcher med kända lag, sett musikaler, besökt historiska platser och andra saker - sånt har jag gjort på alla resor. Oavsett om det varit en solsemester i Turkiet eller en shoppingresa i London. Det gör resan otroligt mycket mer intressant tycker jag.

En FET bildbomd från senaste resan i Egypten. Väldigt vackert var det där och vi fick uppleva många saker förknippade med deras kultur. Väldigt skoj och dit vill jag tillbaka en tredje gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0