Helgen

I fredags blev det firande av Mickis som fyllde 18 i torsdags! Det började med middag, tårta, presentöppning, sång&dans och förande hos henne och efter det var vi ett stort gäng som drog till Amnesia (gamla the bridge) och det slutade med att vi stannade där hela kvällen! En GRYMT härlig kväll var det! Mickis hade kul, vi alla andra hade kul och tillsammans dansade vi hela kvällen lång. Bakis och jävlig hela dagen igår var jag, kusinerna kom hit på middag och egentligen behövde jag verkligen sitta och skriva en hel filosofiuppsats som ska in idag kl 21.00. Men icke sa nicke, blev en spontan utgång igen! Vi var lite blandade människor men kvällen startade på Soft bar för mig och Mickis med vårat fina grabbgäng, sen drog jag och Mickis till Moda en snabbis, vidare där ifrån till Hornstull för att gå in på Strand med andra vänner men insåg att vi inte orkade stå i den absurt långa kön. Då drog jag och Mickis tillbaka till Soft bar där de andra fortfarande var och spenderade resten av kvällen där! Hade en jäkligt bra kväll, var sjukt mycket drag på Soft faktiskt! Plus att man träffade en hel del nya härliga människor.

Konsekvensen av gårkvällen var att jag kom hem halv sex, skulle börja jobba kl 11 idag men det gick ju inte.. sjukanmälde mig. Inte bara för att jag var trött och så utan för att nu måste jag sitta och skriva hela den där filosofiuppsatsen på några timmar i fortfarande bakis tillstånd -.- Fun times! Menmen, som man bäddar får man ligga, helt enkelt. Hörs efter kl nio!

Två bilder från i fredags:
Som nybliven 18åring och jävligt taggad på sin första krogrunda här i Stockholm så blev Mickis jävligt full. Haha! Fin signatur vid fyllekäket va?



Ju fullare hon blev desto klumpigare blev hon. Hon ramlade ett flertal gånger och det värsta fallet var när hon vurpa mitt på gatan och drog ner Anton över sig, haha lilla Mickis.. Då skrubbade hon upp lilla knät! Stackaren - tur att hon var full annars hade det nog gjort ännu ondare. (Varning smått äcklig bild)



(Antons huvud och Mickis uppskrapade knä)

Och sedan några oskarpa bilder från igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0