HELGEN

Jag har haft en toppen helg verkligen! Dock är jag vääldigt slut nu, och valde att stanna hemma från skolan idag haha. Behöver vila lite. I fredags var vi ju som sagt ute och firade Jenny, hade jättekul! Sen i lördags var det dags att fira Frida! Allt blev inte som planerat, blev ingen restaurang som det var tänkt men vi förade på Caledonian i Spånga och sedan drog vi in till Amnesia, sjuukt bra kväll! Denna helg har varit en av de bästa på länge, så skönt att alla snart har fyllt 18 nu hehe. Träffade många otroligt trevliga människor i lördags också. DOCK, så skulle jag jobba igår haha.. kom hem halv sex på morgonen och skulle upp kl nio. Och då jobba mellan 11-17.30, trodde aldrig att jag skulle orka jobba efter två utekvällar i rad och sedan efter att bara ha sovit ca tre timmar natten innan arbetet. Men det gick! Jag krigade mig upp och klarade av hela arbetsdagen, mådde i prima men det gick. Stolt!

Nu snart ska jag och Jenny (hon stannade också hemma idag hihi) åka upp mot Vällingby och göra något, äta och plugga kanske. Eller shoppa, don't know! Hörs puss



Dålig bild på min klädsel i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0