Halloween fest i Umeå!

En natt avklarad i Umeå, jag kom hit väldigt tidigt igår och då tog jag det bara lugnt hos mormor hela dagen. Sedan åkte jag på mormors cykel hem till Tove i spöregnet och blåsten för att äta middag med henne och Matilda. Supertrevligt! Sedan kom det lite mer folk och vi förade här och körde lite lekar innan vi drog iväg ett gäng till 5ive för halloweenfesten. Jag var indian som sagt, misslyckad indian men skitsamma. Jag hade en skitbra kväll och människorna var väldigt härliga. Blev fyllekäk på Max innan vi drog hem och jag och Tove somnade väl här hos henne runt fyra. Sov länge idag och nu ska jag snart åka hem till mormor igen, sen ska jag och hon ta bussen hem till mina kusiner i Ersmark för middag. Mysigt, efter blir det väl filmkväll hos mormor jag och hon och sedan får vi se om det blir partaj efter att Tove har slutat jobba! Liten uppdatering, hörs sen!



Gammal bild på mig och Tovis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0