Genomgång av helgen

Vad har jag gjort i helgen då? Jo, i fredags kväll åkte jag och Jenny hem till Nick där det väntade trevligt folk och födelsedagsfirande av Nick! Vännen fyllde 19 så vi var där med champagne och grattiskramar. Dock stannade vi inte mer än en timme tror jag, det var dags att dra vidare till Kajsa där det vankades hemmafest. Fler härliga människor väntade där, tyvärr så stannade jag nog inte där mer än en timme heller.. Kände mig sjuk och skulle upp kl 05.00 morgonen efter så jag gick hem och sov.

På lördagen var det som sagt jobb som gällde på Elite, började kl 06.30 så jag kämpade mig upp och kom iväg. Riktigt kul på det jobbet som vanligt och jobbade med härliga tjejer. Jobbade till 11.30, åkte hem och sov mig igenom resten av lördagen i princip haha.. Var supertrött. Gick och la mig rätt tidigt och sedan var det bara att gå upp 05.00 idag också för att börja jobba kl 06.00 (kom lite sent) och slutade 13.00. Lika kul idag! Men satan vad man skrattar när man är trött haha.. Men ja, det resulterade i en härlig dag på jobbet. Väl hemma, så har jag bara tagit det lugnt och umgåtts med mami och papi. Nu får jag se lite vad jag ska göra resten av kvällen. Antingen plugga, städa, slappa, titta på tv eller hoppa in i duschen redan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0