Dags att blogga!

Hej mina vänner, nu var det ett tag sen igen jag bloggade. Kom ju hem från London i måndags natt och sedan stannade jag hemma från skolan på tisdagen (var både trött och sjuk), gick till skolan på onsdagen, var hemma torsdagen igen (fortfarande sjuk) och sedan skola i fredags. Hatar att vara sjuuk, börjar bli lite bättre nu men är fortfarande dyngförkyld.

Londonresan var i alla fall GRYM! Jag hade det superbra och sällskapet var på topp! Jätteskoj att åka dit med familjen och Jenny, vi två gick på Oxford street varje dag och shoppade, åkte en ca tre timmars sight-seeing tur och agerade turister med kamerorna och mobilerna i högsta hugg, vi körde utgång på lördags kvällen och även fast kvällen blev något åt det konstiga/komiska hållet så hade jag kul! Vi åt god mat där, älskade vårat hotellrum och badrockarna och tofflorna man fick haha. Ja resan var väldigt bra. Måste göras om!!



Nåågra bilder från London-trippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0