2 minuter

Ä.n.t.l.i.g.e.n. Två minuter innan deadline skickade jag in min Filosofi uppsats, ha ha.. Usch skrev som en jävla dåre och den blev prick tre sidor (var max 3) och ordbajsade som en crazy person. Absolut inte mitt bästa arbete men hade inte förväntat mig mer ändå, fan nästa gång måste jag verkligen börja med uppsatsen i tid orkar inte sitta och skriva så här i sista sekund längre, bli aldrig bra då -.-

Nu ska jag hoppa in i duschen, efter det lägga fram kläder för imorn, förbereda mig inför engelska lektionen jag ska hålla med två andra tjejer (nervöst vrak) och även läsa igenom frågorna inför Religionsseminariumet imorgon. ROOOOOLIGT.



I brist på annan bild. Från idrotten i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0