Vi rockar stockholm denna helg

Hej! Tovis har kommit till sthlm nu (!!!) och i torsdags gick jag, hon och Jenny på Breaking dawn och den var skiitbra! Längtar tills nästa del kommer på bio!!

Igår efter skolan gick jag och Tove i ett par affärer kring fridhemsplan innan vi åkte hem till mig och började fixa oss, det var meningen att vi skulle bada i jacuzzin men vi var rädda att vi skulle bli för sega efteråt och inte orka med utekvällen haha. Så vi skippade det och fixade i ordning oss, åt middag hos mig och sen kom Jenny och så förade vi tre och taggade till här hos mig. Mötte upp Frida W, Sabina och Mickis samt några till ute men det slutade med att jag, Tove, Jenny, Sabina och Mickis drog till Amnesia till att börja med. Vi träffade härliga människor där, dansade loss och drack. Sedan stressade vi iväg för att ta en taxi till Café Opera där fina Debbie och grabbarna var, dom fixade in oss och vi var där resten av kvällen. Herregud vilken bra kväll jag hade, med underbara människor. Skrattade massa och hade en grym kväll. Riktigt lyckad.

Sedan blev det hejdå till alla fina och jag, Tove och Jenny åkte hem mot Vällingby. Mötte upp andra vänner på vägen hem och sedan sov Tove hos mig. Är redigt bakis idag och har bara slöat hela dagen även fast jag verkligen borde ha pluggat.. Men ikväll kör vi igen! Måste ju passa på när Tove är här. Skippar klackarna och kör på något mer bekvämt - får se vart vi hamnar ikväll!



En dålig bild på mig och Tove när vi borstade tänderna innan utgången hehe.
Jag körde på svarta Jeffrey Campbell klackar, svarta jeans, min Lil' Wayne tshirt, halsring i brons och rakt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0