fredag - lördag

Hej! I fredags blev det bara en idolkväll med mammsen för min del för skulle upp kl fem dagen efter och jobba 06.30-11.30. Jobbet gick bra och efter mötte jag upp Jenny och Elisabeth i stan för lunch och lite shopping. The main reason varför vi möttes upp för lunch var för att skriva på vårat projektarbete som vi ska ha tsm. Sedan bar det av hem och jag och Jenny bestämde oss för att köra en utgång även fast jag skulle börja jobba halv sju idag också haha.. Vi förade hos mig och sen drog vi till Amnesia, jag hade en gryymt bra kväll - och det var lätt värt det.

DOCK, hann jag inte hem emellan utgången och jobbet haha.. Så stannade vid fridhemsplan och sov på McDonald's ett tag och sen var det bara att vandra till jobbet fortfarande skakis som jag var. Mådde inte alls bra och ville inget annat än att gå och lägga mig. Fy vad dåligt jag har mått. Och dessutom sov jag bara typ fyra timmar natten mellan fredag och lördag så det har inte blivit mycket sömn denna helg inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0