söndag

Söndagen. Igår jobbade jag mellan 06.30-13.00, det gick bra och jag tog mig igenom passet. Men har som sagt aldrig mått så dåligt tror jag. Fy fan. Men sedan blev jag lite piggare och tänkte inte lika mycket på att jag var trött. Drog hem en snabbis efter jobbet för att packa två handväskor fulla med ombyten för att sedan åka in till Kungsgatan med Jenny och Mickis för att fotas för The studio. Det var jättekul!

Vi blev sminkade och fick håret fixat, sen fick vi sitta och vänta i deras väldigt mysiga "väntrum" rätt länge innan vi skulle fotas och då råkade jag somna i en av sofforna där haha för att jag var helt slut och sen vaknade jag med ett ryck. Lite pinsamt.. Men sedan fotades vi i olika outfits och med olika bakgrunder, blev gruppbilder och enskilda. Efteråt fick vi titta på alla bilder och det tog ett tag innan vi kunde bestämma oss, gud vad vi skrattade och var självkritiska haha. Till sist köpte jag en bild, Jenny köpte en bild och Mickis köpte två bilder. Kul att få med sig något hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0