lördag

Halloj, lite om gårdagen då. Hade två lektioner i skolan och det var prov på båda, i Mental träning och Filosofi. Gick hyffsat bra tror jag hade dock inte pluggat något så skulle inte förvåna mig om det gick käpprätt åt helvete. Menmen. Kom hem rätt sent från skolan eftersom att vi går eftermiddag, chillade lite hemma sen var det dags att fixa sig för utgång. Jag, Jenny, Frida och Mickis förade hemma hos Mickis pappa sen kom Nick förbi en stund också innan vi alla drog in mot stan. Träffade andra härliga vänner på tåget in men sedan sa vi hejdå och vi brudar gick till Laroy och var där hela kvällen.

Hälsade på några bekanta på Laroy och jag hade en jättebra kväll, mot slutet orkade dock inte fötterna något mer så jag och Jenny drog förbi Soft bar ett tag innan hemgång för att hälsa på Nick och grabbarna. Sedan på vägen hem stötte man på andra vänner igen och tog sällskap med dom. En bra kväll!



Bjuder på en suddig bild från kryssningen, schnygga tjejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0