helgens resultat

Fläskläpp, sår över läppen, skrapsår på hakan, slagit i huvudet och minnesförlust. Jajamensan bra jobbat Linn..



.. Haha nä men det blev lite vilt i fredags när jag och Jenny var ute. Vi förade hos mig först med vin och taggningsmusik sen drog vi till Nype och drack mer där och dansade ett tag och träffade lite vänner innan vi drog vidare till Laroy för att möta andra vänner. Drack mer där, dansade lite och träffade bekanta ansikten. Hade en superbra kväll och det var jättekul.. TILLS.. Det bara gick nerför. Blev för mycket för mig och kan säga att jag inte alls mådde bra - vi behöver inte gå in på otrevliga detaljer men min kväll var slut där och det var dags att åka hem.

Tills sist hittade Jenny mig en bit utanför klubben och hon hade med sig min jacka och då började vi gå mot tunnelbanan. Sen plötsligt snubblar jag och åker rätt ner i asfalten med ansiktet hahah.. Inte okej och inte roligt men jag har nog aldrig varit så full. Fy. Jag hade inte ens klackar.. Åkte iaf rätt ner i asfalten och det sista jag minns är min kind mot den kalla och blöta marken. Jag reste mig upp och vi fortsatte väl gå antar jag för jag kommer inte ihåg något förrän jag går av bussen vid mig igen och går hem därifrån.. Hela hemresan är alltså en blurr. Kom inte ihåg om vi åkte tunnelbana eller pendel, att vi satt i alvik och väntade i en halvtimme, att jag åkte buss från vby, att jag tog bort sminket.. Herregud -.- Blev rätt så chockad när jag tittade mig i spegeln dagen efter hahah.. Korkad brud - från och med nu ska jag absolut inte dricka mer än vad jag vet att jag klarar av!

ps. Det känns värre än vad det ser ut, läppen är öm och känns som att jag har en kula i den eller något, vänstra framtanden värker och känns lite lös (fatta om jag hade slagit ut deeeeen!! Åh..), själva hakan (inte skrapsåret) gör skitont och halva huvudet/vänstra ögat dunkar -.-

Kommentarer
Postat av: tove

lilla gumman:(:(

2011-11-20 @ 21:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0