grå eller svart?

Dags att köpa ny vinterjacka, känner på mig att jag inte kommer klara den kalla vintern som komma skall om jag inte införskaffar mig en ny, riktigt tjock vinterjacka. Den jag har nu är för tunn. Sedan förra året har jag velat ha en speciell vinterjacka men har aldrig köpt den. Den kommer från Svea och gillar den verkligen. Är ju dock emot äkta päls och vill egentligen inte ha det, men har haft väldigt svårt för att hitta en bra vinterjacka som har fuskpäls eller någon snygg som är helt utan päls. Kan beställa hem denna och prova, känns det inte alls bra så kommer jag att skicka tillbaka den.

Men vet inte om jag vill ha en grå eller en svart.. Hmm. Lutar nog mot den svarta.
Den jag har hemma nu är mörkblå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0