igår och idag

Igår förade jag och Jenny här hemma hos mig ett tag med musik och taggning från bådas sida, sen bar det av in mot stan för att dra till Amnesia! Vi bestämde oss för en till utekväll bara vi två och jag hade skitkul, vi träffade många fina människor när vi väl var ute också. Vi dansade och partade, fylldekäkade på Max på vägen hem och sen satte vi oss på tuben på väg till vby. Vi missade bussen så vi bestämde oss för att gå hem från vällingby. Usch i klackar också, hade så jäääävla ont så till slut tog jag av mig dom och gick i strumpor hem. Ajaj..
Men en lyckad kväll i alla fall!

Imorse firade vi pappa på fars dag med champagne, smörgåstårta och lite presenter sen var jag tvungen att åka till Gubbängen hem till chefen för frukostbuffén, där vankades det personal möte för oss tjejer som arbetar i frukostbuffén och så blev det god plockmat. Hade trevligt där några timmar med mycket prat innan vi åkte hem. Nu väntar jag på middag, det blir racklett! (eller hur det stavas) Sen ska jag plugga svenska också, tråkigt.



Bild från Amnesia igår, skitmycket folk denna gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0