17 nov

Idag var det skola mellan halv nio och 20 i två, började med en textanalys på filosofin för oss som hade missat det tidigare - det gick helt okej. Sen en bortkastad svenska lektion och efter lunchen sen hade vi historiaprov om folkmord och jag skrev 7 handskrivna sidor på ca en timme.. Haha skrivkramp efteråt? Japp! Hatar att ha salsprov, mycket lättare att skriva hemma på datorn. Men nu är det gjort i alla fall vilket är väldigt skönt. Efter skolan åkte jag, Jenny och Malin Hasselhuhn (bara för att det finns fler Malin H i kompiskretsen hehe) in till stan för att shoppa lite - vi alla kände att vi var värda det efter historian haha. Jag hittade dock inget denna gång.

Har bara tagit det lugnt hemma efter det, ätit en god middag med mamma och Simon och sen tog jag en 40 minuters promenix med Chilli. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan tänkte jag skriva en snabb engelska evaluation och sen sova! Är jättetrööött.



Provade ett par snygga pumps i stan idag! Jättefina, känner mig dock väldigt snål med att lägga pengar på shopping nu innan jul och alla julklappar ska inhandlas hehe. Får se lite hur jag gör med dessa, no way in hell att jag kommer kunna gå i dom dock - men de skulle ju göra sig fina på min skohylla hihi.

P.s - Ska hämta ut mina darlings från Jeffrey Campbell och den svarta klänningen imorn efter skolan som jag beställde från nelly.com för några dagar sen! Exited!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0