valborg

Hejhej, tänkte bara uppdatera snabbt om min valborg även fast jag egentligen borde gå och lägga mig nu. Men det började i alla fall med middag här hemma hos mig - det var jag, Jenny, Mickis, Nick, Pelle, Jonas, Erik och Simon och det var skitmysigt! Haha jag hade jättekul, vi körde lite dricklekar och dansade som små töntar men vi var ett mysigt gäng. Runt halv tolv tror jag att klockan var så drog vi alla till Malin på partaj och fortsatte kvällen där.



Idag har jag varit på extramatte hos Frida, handlat saker med Jenny till hajken imorn, packat hajk-väskan och skrivit en psykologi-uppsats. Bläh. Men japp imorn är det hajk som gäller och jag är inte taggad alls, kommer få alldeles för lite sömn inatt och troligtvis imornnatt också - kommer väl frysa ihjäl. Menmen en liten uppdatering bara - ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0