tuesday

Nu har jag varit hemma ett tag efter röntgen och sitter nu och äter lunch här hemma. Har bara en lektion idag och den börjar 14.10 - har psykologiprov -.-



Grön lunch idag haha, så här blir det när man inte kan laga mat. Rabarberbitar, citronvatten och ost/avocado-mackor. Gött.

I alla fall så gick röntgen bra idag, det var inte så farligt med den där kanylen som jag trodde. Lite obehagligt bara och konstigt att gå runt med en kanyl i armen medan jag väntade ett tag efteråt hehe. Fick ligga ner på en sak och så spände de fast mitt huvud i något typ av band och sedan åkte jag in där i en liten tunnel, dock bara med överkroppen inte en sån där läskig sak där man åker in med hela kroppen. Får nog veta svaret på röntgen om kanske två dagar. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0