röntgen

Halloj, idag har jag varit i skolan som vanligt. Hade komplettering på spanska NP läsförståelse för missade den förut, prov i Rättskunskap och en liten redovisning i Svenska B, rolig dag. Idag har jag även mått piss, har nog aldrig haft så här ont i magen som jag haft igår och idag. Usch hoppas verkligen att det inte kommer tillbaka imorgon också, orkar inte. Har även jätteont i halsen och kan knappt svälja, mina halsmandlar är svullna och det svider i halsen -.- Blä. Inte mycket som är bra haha.

Imorgon kl 10.20 har jag en tid hos Röntgen-labbet eller vad man ska kalla det, i Vällingby. Jag har ju haft en kronisk huvudvärk varje dag i ca tre månader nu. Det spänner i hela huvudet och det känns som att huvudet ska sprängas varenda dag. Jag har nog tagit alldeles för många alvedon men det är rätt så frustrerande och jag orkar verkligen inte ha huvudvärk längre. Har svårt att koncentrera mig och vill bara sova hela tiden för att huvudvärken ska försvinna hehe.. Har tagit blodprov och lite andra prover för detta men det visade inget avvikande så imorgon ska jag röntga skallen.

Ska göra en hjärnröntgen eller vad man kallar det för att se vad som kan vara fel, och måste ha en jävla kanyl i armen det är det jag är rädd för haha.. Usch. Idag uppmanade dom mig att jag skulle dricka två liter vatten, imorgon ska jag dricka två glas vatten en timme innan röntgen och sedan på onsdag och torsdag två liter vatten per dag. Vilka omständigheter det ska vara. Jaja hoppas på att få ut något utav denna undersökning!



Mätte upp en liter vatten och klunkade haha, är jättedålig på att dricka vatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0