Längtar tills 10e juni

Igår gick jag hem från jobbet efter ca 2 ½ timmar för att jag inte mådde så bra, kände mig febrig och hängig så ville bara hem. På kvällen kom dock Jenny hit och höll mig sällskap, vi kollade på The killers och Never say never hehe och åt gott snacks. Mys! Sen sov hon här och meningen var att jag skulle ha jobbat idag också men kände mig inte alls kry så sjukanmälde mig och somnade sedan om i soffan. Vaknade av att Jenny skulle hem och fira sin mamma och sedan sov jag vidare ett par timmar hehe. Skönt.

Har bara varit hemma idag och tagit det lugnt, försökt att plugga lite på min sista samhällsuppsats som ska in ikväll. Det har gått sådär och går fortfarande inte så bra, känns som att jag bara skriver samma saker hela tiden och inte riktigt vet vad det är jag ska skriva -.- Menmen, vill bli klar med den så fort som möjligt. Har lite program som jag vill se ikväll och sedan måste jag även börja plugga inför Rättskunskapsprovet imorn.. Så jävla tråkigt.



Sommarbild från baksidan idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0