igår och idag

Igår hade jag en ganska onödig dag i skolan - hade bara en lektion som vi inte gjorde så mycket på. Min huvudvärk var värre än vanligt och idag likaså. Men åkte iaf hem efter skolan till Chilli och sedan somnade jag i soffan och sov några timmar. Sedan blev det en två-timmars promenix med Nick, det var mysigt. Fin vän det där. Efteråt blev det ytterligare en liten promenix med Jenny och hundarna hehe så var helt slut på kvällen.

Idag var det också en ganska onödig dag, gjorde inte så mycket på lektionerna och slutade runt 10. Då blev det woken med Jenny, Bea och Amelie - alltid lika gott hehe. På vägen hem stannade jag och Jenny i Vällingby en stund där jag köpte lite underkläder på H&M och sedan provade vi lite kläder på Dea. Har hittat en underbar långklänning där som jag ska prova igen imorn och kanske köpa. Yey!



Finare i verkligheten

Kommentarer
Postat av: Amelie

Köp, skit snygg! :D

2011-05-22 @ 11:41:41
URL: http://nicolesjourney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0