Helgen

Tjoho! Har varit väldigt dålig på att uppdatera här i bloggen på senaste tiden så tänkte skriva om min helg en snabbis. I fredagskväll gjorde jag inte så mycket förutom att träffa Mickis ute på en promenix, jobbade mellan 10-17 på lördagen så orkade inte gå ut kvällen innan. Jobbet gick bra och sedan direkt efter det mötte jag upp Jenny i Spånga och vi åkte tillsammans till Debbie för att fira henne där med massa andra människor. Hon fyllde 18 i söndags och därför hade hon ett jättemysigt födelsedagsfirande hemma hos sig kvällen innan med god mat och dricka! Efter det drog några av oss som är minst 18 ut på krogen för att fortsätta firandet utav Debbie! Vi var ett härligt gäng och började på Amba, där jag hade sjuukt kul! Sedan drog vi till Lobby efteråt som också var skoj och sen tog jag en taxi hem.

Hade en skitrolig kväll! Dock var dagen efter inte alls lika rolig haha, mådde som jag förtjänade och låg bara hemma hela dagen och vilade. Var fortfarande helt slut på måndag morgon haha så skippade första lektionen då - kom verkligen inte upp ur sängen. Det var min helg! :)



Bilder från i lördags! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0