gårdagen

Igår morse gick jag upp tidigt och skrev en FEK uppsats och skickade in den sen i skolan haha och ja.. Nu är jag klar med allt i FEK B i alla fall vilket är väldigt skönt men förstår inte varför jag alltid ska göra allt i sista sekund. Efter skolan så gick jag och Jenny runt i Vällingby ett tag och jag har lite saker jag vill shoppa där typ nästa vecka, igår blev det enda köpet en liten morsdagspresent tills imorn. Kl 19.00 gick vi på bio i Vällingby och såg Pirates! Den var bra (som alltid) men gillar nog de tidigare filmerna mer.



Promenerade hem från Johannelund efteråt

Efteråt dröjde det inte jättelänge innan jag gick och la mig och nu är jag uppe för att om ett litet tag åka till jobbet. Orkar intee.. Sen efter jobbet blir det att äta middag och fixa i ordning mig för ikväll har Sandra och Kajsa 18-fest! Dock ska jag jobba imorn också och är typ sjuk så ska väl inte dricka mig redlöst full men lite party blir det nog för min del också. Bye!





Outfit igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0