friday

Tjenixen, idag har det varit skola mellan 09.35 till typ.. 12 tror jag? Skippade första lektionen imorse för att vara hemma med min löpande hund. Hade redovisning idag på feken och det gick bra för våran grupp! Vi fick G, det var bara en G-uppgift så det var ju bra hehe. Blev Eastanbul till lunch med Amelie, Jenny och Bea idag  - hamburgare, mums. Nu sitter jag och försöker skriva lite samhälle, känns dock som att jag bara skriver samma saker hela tiden så det går inte sådär jättebra. Men försöker skriva så mycket som möjligt på den nu för ikväll ska jag över till Mickis och grilla, mys! Plus att jag jobbar hela helgen och denna uppgift ska in på söndag kväll så har inte så mycket tid att skriva den i helgen.

Bye!



Min bekväma klädsel idag då.
Klänning - MQ, Skor - Svarta låga converse (Nya favoriter), Lee Jeansjacka - Pappas på 80-talet, Halsband - H&M, Väska - Creative Lounge/Lilly By Sweden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0