dagen

Idag skulle jag egentligen ha börjat 13.45 för att då ha två timmars fek och sedan sluta. Men istället började jag 14.15 och hade en slapp fek lektion uppe på Vanadislunden med klassen. Vi hade lite betygssnack med läraren och sedan satt vi bara där och solade. Nick, Pelle och deras två kompisar kom och gjorde oss sällskap och sedan drog dom fyra plus jag och Jenny till Retro och satt där ett tag. Mys! Efter det drog jag och Jenny till stan för lite ärenden.



Hade på mig min nya röda sjal idag

Nu ikväll har jag bara gått en 40 min promenix med Chilli och sedan bara tagit det lugnt. Tänkte sova strax. Bye!



Såg ett fint träd på promenaden hehe. Hade musik i öronen och bara ett linne på mig så det var en skön promenix!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0