dagen

Hejhopp, nu ska jag strax gå och lägga mig. Är jättetrött och måste upp tidigt imorn för att skriva en fek-uppsats, yey.. Idag har jag haft en lektion - svenskaprov som gick superdåligt. Började sent så imorse satt jag och läste den där svenskaboken, orkade inte läsa igårkväll. Jag gick även ut med Chilli och gjorde lite lunch.



Gjorde broccoli för första gången hihi! Eller ja, kokade den i alla fall. Sedan blev det en knäckemacka med messmör på och en skinkbit på sidan. Sa till pappa idag att denna sommar ska jag lära mig att laga mat!



Kände att jag och Chilli matchade färgmässigt idag på promenaden haha.



Ser ut som att jag har brutit nacken, haha vafan..



Outfiten för idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0