beställa från internet

Beställde hem lite saker från H&M och nelly.com för ett tag sen och nackdelen med att beställa hem plagg från internet är ju att man inte kan prova dom innan - och då måste man kanske skicka tillbaka plaggen om de inte sitter bra. Nu måste jag skicka tillbaka en kofta som var för lång, en kofta som var för stickig, en poncho/t-shirt som såg ut som en gravid-tshirt och sedan en långklänning som var för kort. Haha kul.. Det enda jag kunde behålla var en brun kofta och en röd sjal. Så nu ska jag försöka att inte beställa så mycket från internet mer, så jobbigt att behöva skicka tillbaka hela tiden.



Och ganska nyss så köpte jag en skjorta och ett par byxor från Lindex som jag älskade och trivs bra med. Den perfekta vita skjortan enligt mig och även ett par mysiga haremsbyxor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0