Vaaafaaan

Hade precis skrivit ett späckat inlägg om att jag är så dålig på att planera och verkligen borde plugga just nu.. Men det försvann! Orkar inte skriva om, men kan nämna snabbt att jag har två viktiga provn på fredag som jag inte har pluggat till. Matte B och Rättskunskap, istället för att plugga har jag de tre sista dagarna suttit och glott på tv, sovit och bara suttit vid datorn. Så dumt, dumt, dumt. Måste verkligen bli bättre på att planera. Imorn ska jag jobba också efter skolan från 13.00 till tidigast 17.00 och kommer då alltså inte komma hem så tidigt. Åh lycka till på proven säger jag bara.

Btw - kanske inte har nämnt det men jag har fått jobb på In&Finn! YEYEY! Eller ja, ska jobba min tredje gång imorn hehe men hoppas att jag får bestämda helgtider så snart som möjligt. Det är skoj att jobba där, tar bara litet tag tills jag lär mig exakt hur kassan fungerar he he..



Är så förbaskat trött på vintern, längtar verkligen tills man får gå klädd så här ute igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0