Tråkig fredagskväll

Yo! Här sitter jag med en huvudvärk och bloggar. Ska precis börja packa ihop lite grejer inför imorn, ska jobba hela dagen från 10.00 till 17.00 och sen går jag direkt till Tovis där jag äter middag och börjar förbereda inför kvällen. Vi ska ut! Skojigt kommer det bli! Sen sover jag där och på söndag börjar jag jobba kl 11.00 igen till 17.00. Kommer vara D-Ö-D. Usch den här helgen kommer vara över innan jag hinner reagera och jag kommer inte ha fått vila upp mig ett skit. Blä. Ikväll ska jag plugga också och skulle egentligen behöva skriva klart en hel psykologi-uppgift som ska in på söndag kväll, men kommer få skriva efter jobbet på söndag också.
Strax efter kl nio ikväll blir det en kort promenix med Jenny och hundarna, sen plugg.

En rejäl dos av sömnbrist denna helg. Ha det fint!



Jag och Malin hemma hos Frida, det är vi som ska ha 18års festen ihop! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0