plugg + städning + instängd från det fina vädret utomhus.. = min söndag

Yoyo, denna dag kommer att bestå av plugg i massor för mig. Måste skriva en hel svenska essä som ska skickas in ikväll och jag har inte börjat, toppen! Sen imorse fick jag för mig att jag inte kommer kunna plugga något och vara koncentrerad om mitt rum ser ut som det gör (förjävla stökigt alltså) så jag satte igång och städade. Har dammsugit och torkat några hyllor samt vikt in lite kläder i garderoberna men ändå ser det typ värre ut nu än vad det gjorde innan.. fräschare dock men ändå stökigare på något sätt. Har bara kommit halvvägs och det brukar alltid se värre ut än innan när jag har städat ett tag men sen blir det sakta med säkert renare och renare. Får fortsätta sen, just nu är hela dubbelsängen täckt med kläder och prylar haha.
Men plugg först! Blää.
Hoppas eran söndag är bättre än min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0