orange

Ja som sagt så var det ju en skiva igår också, hade kul! Fast var nog dock roligare människor och bättre musik i tisdags men sällskapet Tove och Sabina var awesome som vanligt! Temat var Glamour igår men förvirrad som jag är så hade jag inte en susning om vad jag skulle ha på mig, så körde bara på lite uppklätt, inte alls glamour-aktig. Men skitsamma! Jag trivdes i min outfit och jag älskade läppstiftet jag fick låna av Tovis. Gjorde liksom en rätt så basaktig klädsel roligare!



(dålig bild, men körde på en svart tajt kjol med en vit over-sized skjorta slarvigt instoppad, strumpbyxor, kilklackar från Topshop och sen orange läppstift från Make Up store.

(Haha Tove i bakgrunden)



Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0