movienight

Tjenixen, ikväll är Jenny här och håller mig sällskap. Vi tittar på tv, äter lite gott och fixar musik till lokalfesten. T A G G A D! Vi ska väl inte sova alltför sent, skola imorn ju. Börjar dock 11.15 så lite sovmorgon är man given, najs. Imorgon efter skolan ska jag med Malin och hennes mamma till Martin Ohlsson där vi ska handla lite saker inför festen och direkt efter det ska jag på en liten konsert i Vällingby. Lång dag imorn.

Juste jag kan knappt röra mig heller.. Har en sån jävla träningsvärk från idrotten igår. Det är hemskt, jag kan inte skratta, inte resa mig upp, inte sätta mig på rumpan och inte gå utan att kroppen skriker utav smärta. Haha. Hoppas det går över snart.

ps. Har kommit på en liten finis sak jag vill tatuera in.. Ska klura på den lite till, kan hända att det sker redan nästa vecka. Hallelulja!



Me and Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0