dagen

Hejhopp, idag har det varit full rulle hela dagen. Skola först och sedan åkte jag och Jenny in till stan och gick runt i varenda butik i hela city. Nästan i alla fall. Vi har letat som galningar efter kläder tills på fredag ha ha.. Vi lämnade stan runt halv sju tror jag? Herregud. Aja mot slutet hittade vi väl i alla fall lite kläder hehe, men trodde att vi skulle handla mycket mer eftersom att vi var så taggade. Jag ska prova en outfit som jag tror att jag kommer ha på mig på fredag annars vet jag inte vad jag gör om den inte skulle vara bra. Liten update om dagen bara! Nu ska jag antingen duscha och tvätta håret, plugga eller prova kläder. Lutar åt det mest onödiga alternativet.. Det sistnämna.



dagens klädsel, mycket härligt väder idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0