trötter

Hejhej! Tänkte skriva ett snabbt inlägg för det var ju ett tag sen. Första skolveckan efter lovet är snart över och imorn är det fredag, så skönt. Idag tränade jag, Mickis och Jenny på gymmet. Mickis har också köpt kort där nu! Det var ett bra pass tycker jag, vi körde i 80 min och det kändes efteråt. Nu tagggar vi alla tre inför sommaren och ska verkligen satsa stenhårt på träningen, det går bättre när vi pushar varandra.

Imorn blir det stan efter skolan, ska inte handla något speciellt men var längesen man tog en tripp dit. Men nu funderar jag på att gå och lägga mig om senast 20 min, är jättetrött och har inget plugg så känns onödigt att sitta uppe och glo på tv!

P.s - idag fick jag mitt slutbetyg i Engelska B. MVGGGGGG! Sååå glad!!
Godnatt!



Igår när mamma fyllde år så kom Mickis och Annika över på fika. Här är tre bilder på Mickis och Chilli när Chilli låg och myste i Mickis knä hi hi, så sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0