tisdag - jag kan inte röra mig!

Tjenixen! Min kropp är ett vrak, jag kan knappt röra mig haha. Har en sån jäävla träningsvärk att det är sjukt, känns som att jag har åkt igenom en mangel. Varje muskel i hela kroppen värker som satan. Ja ni fattar, och det är efter gårdagens idrottslektion..

Iallafall så fick jag igår eda på att mamma har bokat fel vecka till New York (åååååååååååh). Hon skulle ha bokat tis-sön v.9, alltså på sportlovet. Men hon har bokat tis-sön v.8 haha.. Så nu verkar det som att jag måste ta ledigt fyra dagar från skolan (känns inte super att göra det för vet att jag kommer missa så mycket, that's Jensen..) om hon inte lyckas boka om biljetterna. Skulle iof vara skönt med ett extra långt sportlov, men vill inte missa när vi ska bada isvak hehe vilket vi troligtvis ska göra vecka 8. Men jaja, vi får se hur det blir!

Nu ska jag plocka upp lite på mitt stökiga rum.



Taaggggaaar som satan till året Peace and love (bild från förra året)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0