this week

Hejsanhejsan bloggen, nu blir det en uppdatering igen! Jag är sjuk, väldans förkyld.. har ont i öronen, ont i halsen, snuuuuvig och har en tryckande huvudvärk. Ger verkligen tummen ner för detta, hatar att vara sjuk och se förjävligt sliten ut. Menmen, hoppas att det går över snart. Tränade inget förra veckan pga av träningsvärk och förkylning så måste verkligen komma i gång i veckan men man ska ju som sagt inte träna när man har halsont. Ajaj.

Veckans planer då.. Ikväll blir det att fortsätta med rummet och bädda om sängen. Kanske hinner med lite plugg också. Men det är tveksamt. Imorn måste jag plugga efter skolan och sen blir det reseplanering inför sommaren hemma hos Frida med brudarna, näääjs. Onsdag, ännu mer plugg. Torsdag! Då blir det teater på China teatern med Tovis, vi ska se "Leva livet". Vet inte riktigt vad den handlar om men mamma hade två extra biljetter som hon gav till mig, det blir nog trevligt. Fredag och resten av helgen har jag no plans än så länge så får se vad som hittas på då!
Puss



Bilder från senaste trippen till Örebro, and we're going baaaaaaack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0