sunday

Today's sunday, och imorn börjar en ny vecka. Min sista vecka som 17-åring. Yeah! Om sex dagar fyller jag 18 år, på lördag. Längtar galet efter nästa helg, den kommer bli grymt bra.

Igårkväll blev det middag hos kusinerna för att fira Katarina som fyllde 45 år. Sen efter det åkte jag mot Vällingby, där mötte jag upp Tovis för att se på bio. Vi såg Burlesque och den var jättebra! Efter bion åkte jag hem och sov. Och idag har jag inte gjort så mycket mer än att tvätta mitt lortiga hår och sen pluggat matte hemma hos Frida med en privatlärare i två timmar. Every sunday from now on. Men det känns bra och det är nödvändigt.

Blir nog träning senare idag, har inte tränat på två veckor. Men jag är helt slut nu så känner mig inte så taggad än. Men får se till att bli det! Ha det bra, kram.



Bild från igår på dagen när jag väntade på bussen, skulle in mot Vby och fika med Jenny och Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0