nu är jag trött

Helluu, jag tänkte strax gå och lägga mig men ska skriva lite snabbt om min dag här först. Har gått i skolan mellan nio och fem (!!) och som om inte det är nog jobbigt så började vi dagen med idrott. Vi hade ett skitjobbigt fyspass med jobbig uppvärmning och styrketräning. Var helt slut efteråt. Sen kom jag iaf hem vid 10 i sex typ, och 20 i sju skulle jag möta Jenny, Frida och Greta utanför mig för att gå tillsammans till Malin som fyller 18 idaag! Där serverades det middag och efterrätt (mums!) och så satt vi och pratade och hade det trevligt i flera timmar. Vi var flera brudar där samt lite släkt och jag kom hem för kanske en halvtimme sen, alltså full rulle hela dagen! Men jag hade jättetrevligt hos Malin!

Men som sagt, time for bed. Kommer vara helt slut imornbitti.. Men börjar iaf 11.15 så lite sovmorgon får jag. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0